A Fiat Chrysler elnök-vezérigazgatója cáfolta azt a lapértesülést, hogy a kínaiak érdeklődnek az olasz-amerikai járműipari csoport két tagja, az Alfa Romeo és a Maserati iránt.
Különös módon időzítette az FCA (Fiat Chrysler Automotive) az egyik legpatinásabb márkájának megmentőjeként is aposztrofálható új, felső-középkategóriás modelljének világpremierjét. Június 24-e ugyanis a márka születésnapja, 2015-ben a 105. Ennek a napnak - európai idő szerinti - késői óráján rántották le szó szerint a leplet a 159-es utódjáról, ami nem igazán meglepő módon a Giulia nevet kapta. Ha már június 24-e (Szent Iván napja), akkor igazán nevezhetnék Ivánnak is, és akkor az sem vetne fel identitási kérdést, hogy egy autó hogyan lehet egyszerre Rómeó és Júlia is.
A német AutoBild magazin arról számolt be pénteken, hogy a Fiat Chrysler hét új Alfa Romeo modell bevezetését tervezi 2018-ig annak érdekében, hogy felpörgessék az eladásokat. Az Alfa feltámasztására irányuló korábbi kísérletek mind kudarcba fulladtak, Sergio Marchionne, a Fiat-csoport vezére viszont bízik abban, hogy az Alfa is hozzá fog járulni ahhoz, hogy végre Európában is nyereséges legyen a vállalat - írja az Automotive News Europe.
Sergio Marchioone, a Fiat vezérigazgatója tegnap adott interjújában arról beszélt, hogy a társaság kiszervezheti az Alfa Romeo gyártását Olaszországból és nem hajlandóak beruházni az országban mindaddig, amíg nem kerül sor a munkajogi szabályok egyértelmű meghatározására. A vezető kijelentéseinek hátterében a Fiat és a szakszervezetek között kirobbant jogi vita áll - írja a Bloomberg.
Megnevezte a 2050-ig szóló három növekedési pillért Szijjártó Péter.
Közzétette a friss jelentését az MNB.
A cél, az építőipar sikeres megújulása.
Az eredeti ellenfele kiszállt a versenyből.
Most nem lennénk a bérlők helyében, de valós alternatíva venni?
És mi az a Trump-trade?
Hirsch Gábor IT biztonsági szakértőt kérdeztük a Checklistben.